Comments

1. Tratamentul spinarii in recenzii de la Brest Mazujas says:

Unii te vor sci cu rugmintile lor s le dai ceva, un fragment, o buctic, ti vor oferi contracte, bani Astfel, n textul crtii au aprut adaosuri, rectificri si noi observatii datnd din anii ,, si Dup dou sptmni a revenit la Moscova sub zodia, fatidic pentru el, a mijlocului de octombrie. Ka-zakov, ce scriitor mare si talentat ar fi fost dac nu s-ar fi eschivat de la rostirea adevrului capital! Cum de rezista acolo? Acest dram mi 1-a deschis Nikolai Ivanovici Zubov vezi Completarea a cincea, schita 1:

1. Tratamentul spinarii in recenzii de la Brest Tulkree says:

Pe lng nchisori, executii, lagre si exiluri, adevrul capital mai continea si altceva, dar risca s rmn nedezvluit, dac aceste componente ale lui ar fi fost cu totul trecute sub tcere. A ndruma literatura rus, a o ajuta, el n-ar fi putut s-o fac astzi fr carnetul de partid. Acolo intrau n actiune inima si clarviziunea lui Tvardovski. Dac or s dea cu piesa de pmnt, si nu numai cu piesa, ci si cu povestirile, care trebuiau s apar dintr-un moment ntr-altul n Novi miri Or, tirajul lui Novi mir este de o sut de mii. Pe unele le-am putea publica, dar n-o s fie o bomb, or eu vreau s fie o bomb.

1. Tratamentul spinarii in recenzii de la Brest Bashura says:

Numai s fi avut timp liber doutrei ore la rnd! Nici un redactor nu era complexat n fata lui; Dementiev era totdeauna dispus la abordri operative, sesiza iute esenta problemei, si cnd putea s dea o mn de ajutor pentru a face s treac un articol sau un paragraf punnd o surdin, deplasnd cuvintele o ddea neaprat. Sotia, nemaiasteptndu-m s m ntorc, se recstorise. Pe-atunci mi-a czut fisa c odat si-odat o s fie bune la ceva minutele acestor ntlniri literare si m-am apucat s-mi notez imediat dup consumarea lor, sau, si mai bine, chiar n timpul discutiilor. Kondratovici un omulet care avea mereu aerul c-si ciuleste urechile, obsedat si nspimntat de cenzur.

1. Tratamentul spinarii in recenzii de la Brest Tygojora says:

Apoi acas m ocupam cu diferite puneri la punct si iat c vara btea la us. Scriu aceasta gndindu-m la zecile de opere care se apropiau mult mai mult de normele legalittii si pentru care Novi mir ar fi putut s fac mai mult dac cei din anturajul lui Tvardovski nu s-ar fi cramponat cu atta disperare de bratele fotoliilor lor, dac n-ar fi fost paralizati de permanenta si apstoarea lor team: Berzer n-ar fi fost asa de rzbttoare si nu 1-ar fi agtat pe Tvardovski strecurndu-i c e o chestie vzut de un mujic". Nitam-nisam, iat-1 propunndu-mi acum s lucrez S-au sters toate culorile, toate diferentierile din interiorul limbii, toate subtilittile, n schimb n materie de njurturi tot ceea ce la mine apare n mod aluziv este tradus, text complet, prin expresiile cele mai ordinare. Stoliarova, devenit n cu-rnd prietena noastr apropiat, pe de alt parte, vezi Completarea a cincea, schita 9. Cnd spunea asemenea rutti, ochii lui prindeau o sticlire glacial, bteau spre alb chiar; el si compunea astfel o fat cu totul 72 nou, deja lipsit de orice ingenuitate.

1. Знакомства Mejas says:

La redactie s-a ncercat nduplecarea mea: M mndream cu cele nvtate de la Zubov. S-a potolit. Bubnovskogo a coloanei vertebrale și a articulațiilor bătut articulația degetului arătător Artrita reumatoidă Rezultate CJAP artrita reumatoidă și artrita diferență eseu pe tema: Eu nu 1-am zorit cu nimic pe Tvardovski si, n acel an, n-am gsit nimic incorect n ritmul lent n care se desfsurau lucrurile. Mai important dect toate era volumul lucrrii nu volumul n coli tipografice, ci volumul n centimetri cubi. Dar aici mi se propunea s cedez pe contul lui Dumnezeu si pe contul mujicului, or, acest lucru jurasem s nu-1 fac niciodat.

1. Знакомства Mezijind says:

E dureros, desigur, c trebuie s cobori n acele subterane ale ilegalittii pentru a face nu revolutie, ci pur si simplu literatur. De la tribuna plenarei, Hrusciov a declarat c aceasta este o carte important si necesar numele meu nu 1-a pronuntat, confundndu-m pe mine, autorul, cu personajul Ivan Denisovici. Am nceput s-mi verific ascunztorile si le-am gsit prea simple, cu totul vulnerabile n fata acestor specialisti ai efractiei. Apropo, am auzit dup aceea c se trgea dintr-o familie de negustori bogati; dat fiind vrsta lui, el trebuie s fi cunoscut si acel mod de viat. Da, da, desigur, e la mintea omului: Acesta a fost drumul devenirii romanului Primul Cerc, al povestirii s si al scenariului stiu tancurile adevrul, ca s nu mai vorbesc de scrieri mai vechi. Dar ceva nsemna acest vuiet subteran al vulcanului care erupsese la congresul al XXII-lea!

1. Tratamentul spinarii in recenzii de la Brest Dozshura says:

Trebuie s-1 cunosti pe Tvardovski: Acel jurmnt de abtinere de la rostirea adevrului se numea realism socialist. Dar dorinta vie a noastr a tuturor este ca manuscrisul s treac. Mi-erau dragi si rdcinile lui trnesti; si nzdrvniile ingenuittii lui poetice, nu prea bine protejate de obiceiurile lui nobiliare; si acea deosebit demnitate natural de care ddea dovad n fata dusmanilor, uneori n fata celor sus-pusi ntre patru ochi: Va ceda lantul? Culege, cci, nu stiu ce reactii, apoi va redacta o scrisoare.

1. Tratamentul spinarii in recenzii de la Brest Arashill says:

S-au sters toate culorile, toate diferentierile din interiorul limbii, toate subtilittile, n schimb n materie de njurturi tot ceea ce la mine apare n mod aluziv este tradus, text complet, prin expresiile cele mai ordinare. Aceast delicatete pe care tranul, n ciuda necazurilor lui cotidiene, o pstreaz sub coaja noduroas a inculturii continu s m uimeasc. Dar ce-o s fie cnd povestirea o s apar n pres? Al doilea factor este urmtorul: S-au prins, dar trziu, n legtur cu acest pasaj, capital n nuvel, unde eu le-arn rsturnat si le-am demontat toat legenda cu privire la pieirea unor sefi n anul ! L-am ntrebat odat pe A. Eu, dragul de mine, stiam ceea ce redactia nu stia:

Speak Your Mind

*